Wanita mengakhiri hubungan kerana ketinggian lelaki


Dalam aplikasi kencan zaman sekarang, ada peningkatan yang ketara dalam jumlah lelaki yang menonjolkan ketinggian mereka sebagai ciri yang melegakan. Tapi betapa pentingnya ketinggian dalam hubungan?

Buat seorang wanita, itu bermakna dia berpisah dengan lelaki yang baik.

Baru-baru ini, wanita itu menceritakan hubungannya dengan pasangannya yang nampaknya sangat baik, sentiasa memastikan bahawa dia diberi “perlakuan puteri” dan memberinya segala perhatian.

“Dia adalah kekasih ideal, untuk memetik perkataan,” katanya dalam posnya.

Bagaimanapun, dia meneruskan dengan mengatakan bahawa ketinggiannya adalah satu kelemahan besar pada dirinya.

“Dia adalah bekas saya kerana saya tidak tertarik secara fizikal padanya, dan dia lebih pendek daripada saya. Saya hairan kenapa saya menerima dia sebelum ini. Saya tidak boleh mencintainya, tetapi saya benar-benar menghargai usahanya.”

Dia juga mengatakan bahawa kerana dia “lebih kecil” daripada dia, dia tidak berasa selamat dengannya.

Selain itu, dia memastikan untuk menyebut bagaimana dia kelihatan seolah-olah menjadi pasangan “sempurna” sekali lagi dalam pengakuannya. Dengan menyesal, kejatuhan hubungan mereka terutamanya disebabkan oleh ketinggiannya.

“Tuhan memberinya segalanya kecuali ketinggian. Bayangkan jika Tuhan memberinya itu, mungkin dia tidak akan memandang kamu,” kata seorang pengguna di X.

Manakala yang lain menegaskan, “Ada apa dengan wanita-wanita zaman sekarang yang suka lelaki melebihi 180 cm?”

Para wanita, apakah pendapat anda? Adakah anda benar-benar dapat melihat melebihi ketinggian seseorang, atau adakah itu benar-benar satu isu besar?





Source link

Leave a Reply