Tarikh pelancaran siri IQOO Pad2 dan beberapa spesifikasi diketahui bersama-sama.


Merek permainan vivo iQOO memasuki pasaran tablet tahun lalu dengan Pad dan Pad Air, dan saatnya sudah tepat untuk sekuel. Ini datang dalam bentuk iQOO Pad2, yang juga akan memiliki model Pro. Ia juga telah disenaraikan secara rasmi di laman web rasmi syarikat di China, menunjukkan tarikh perkenalan pada 31 Mei, dengan pra-pesan juga dibuka pada hari yang sama.

Juga disenaraikan di laman web adalah beberapa item dalam spesifikasi iQOO Pad2 dan Pad2 Pro. Bermula dengan model asas, senarai menunjukkan skrin 12.1-inci dengan kadar segar 144Hz, siri cip Qualcomm Snapdragon 8s Gen 3, dan bateri 10,000mAh. GSMArena melaporkan bahawa bateri ini menyokong cas 44W, serta memiliki kamera belakang 8MP dan penggambaran hadapan 5MP.

iQOO Pad2 specsiQOO Pad2 specs
Sumber: vivo.

iQOO Pad2 Pro pula disenaraikan dengan paparan 3.1K juga dengan kadar segar 144Hz, yang dilaporkan mengukur 13.1 inci. Ia berjalan dengan MediaTek Dimensity 9300 Plus untuk cipnya, dan memasok peranti ini adalah bateri 11,500mAh yang menyokong cas 66W. Kamera di sini dinyatakan sebagai unit 13MP di belakang, dan penembak 8MP di depan.

iQOO Pad2 Pro specsiQOO Pad2 Pro specs
Sumber: vivo.

Tiada harga disenaraikan untuk iQOO Pad2 atau Pad2 Pro lagi, walaupun ini kemungkinan akan didedahkan semasa pelancaran. Ketersediaan sebenar, sekurang-kurangnya untuk pasaran tempatan, bermula pada 7 Jun.

(Sumber: vivo China melalui GSMArena)

Ikuti kami di Instagram, Facebook, Twitter atau Telegram untuk lebih kemas kini dan berita terkini. 





Source link

Leave a Reply