Samsung Galaxy Z Fold6 Kemungkinan Akan Dapat Varian Ultra


Kami telah menerima bocoran mengenai Samsung Galaxy Z Fold6, dengan gambaran mengenai bagaimana rupa peranti tersebut. Secara semulajadi, apabila terdapat satu, pasti akan ada yang lain, terutamanya dalam hal bocoran, jadi inilah satu lagi: model lipat bergaya buku mungkin akan mendapat model Ultra yang serupa dengan barisan Galaxy S pada masa ini.

WinFuture mengutip sumber yang membuat tuntutan sedemikian, merujuk kepada kod nama dalaman Q6 dan Q6A, di mana yang pertama merujuk kepada model asas Samsung Galaxy Z Fold6, dan yang kedua untuk model Ultra yang disyaki. Tentu saja, kewujudan model lain tidak semestinya bermakna ia akan menjadi model yang lebih tinggi daripada biasa. Di satu pihak, terdapat lebih banyak laporan yang mendakwa bahawa jika memang ada dua lipatan bergaya buku, yang baru mungkin adalah model bajet. Tetapi di sisi lain, ini juga telah ditolak oleh syarikat itu sendiri.

Samsung Galaxy Z Fold6 leak OnLeaksSamsung Galaxy Z Fold6 leak OnLeaks

Mengandaikan model tambahan Samsung Galaxy Z Fold6 ini memang akan menjadi versi Ultra, bagaimanapun, tidak jelas apa yang sebenarnya akan membuatnya layak menerima gelaran tersebut. Tebakan yang jelas mungkin adalah ia akan dilengkapi dengan slot untuk S-Pen, sesuatu yang kurang pada model asas meskipun serasi. Ini mungkin disertai dengan reka bentuk yang sedikit berbeza, mungkin lebih ramping untuk bersaing dengan pembuat lipat lain. Tentu saja, ia mungkin selesaian mudah seperti peningkatan untuk item di dalam spesifikasi.

Walau bagaimanapun, ini pada asasnya adalah sesuatu dari kilang gosip yang perlu diambil dengan bijaksana. Kemungkinan akan ada lebih banyak berita seiring dengan acara Galaxy Unpacked seterusnya yang akan dijadualkan untuk Samsung Galaxy Z Fold6.

(Sumber: WinFuture)

Ikuti kami di Instagram, Facebook, Twitter atau Telegram untuk lebih kemaskini dan berita terkini.





Source link

Leave a Reply