Samsung Galaxy Buds 3 Kemungkinan Akan Mengalami Pengubahsuaian Untuk Menyertakan Tangkul


Kecuali Galaxy Buds Live yang terlihat seperti kacang bendi, kebanyakan daripada barisan Samsung Galaxy Buds mempunyai penampilan yang hampir sama, dengan sedikit ubah suai dalam reka bentuk. Menurut laporan terkini, syarikat teknologi Korea Selatan sedang mempertimbangkan perubahan reka bentuk yang lebih besar untuk generasi Samsung Galaxy Buds 3. Walaubagaimanapun, ia tidaklah penjenamaan semula yang khusus, sekurang-kurangnya dari segi maklumat yang diberikan.

Laman berita Korea The Chosun Daily melaporkan bahawa untuk Samsung Galaxy Buds 3, serta versi Pro-nya, akan datang dengan tangkai, “menjadikan mereka menyerupai ‘kecambah’ seperti AirPods”. Redesign ini, seperti yang dilaporkan, “bertujuan untuk meningkatkan kualiti bunyi dan prestasi”, baik untuk mendengar muzik dan panggilan, serta teknologi pengecaman bunyi yang disertai. Kononnya, jenama ini telah menerima beberapa kritikan berkaitan dengan reka bentuknya semasa ini yang mendorong perubahan tersebut.

Samsung Galaxy Buds2 Pro 1Samsung Galaxy Buds2 Pro 1




Bukan perkara yang menghairankan, siri Samsung Galaxy Buds 3 juga akan mendapat beberapa fungsi KI sendiri. Satu contoh yang disenaraikan adalah kemampuan KI Galaxy untuk menterjemah panggilan, tetapi ini disebut akan berfungsi dengan lebih baik jika tunjangnya adalah reka bentuk tangkai. Peningkatan dalam saiz disebabkan oleh redesign juga akan membolehkan tunjuk prestasi bateri yang lebih baik, serta “membolehkan sokongan untuk pelbagai fungsi yang lebih luas” yang tidak dinyatakan.

Secara anehnya, laporan ini juga mengesahkan dakwaan sebelumnya bahawa Samsung Galaxy Buds 3, bersama-sama dengan versi Pro-nya, akan membuat pengenalan mereka semasa acara “unpacked” bulan Julai. Nampaknya akan menjadi acara yang padat, bukan sahaja bahawa lipatannya untuk tahun ini dijangka akan diumumkan, tetapi pengesan kecergasan Galaxy Ringnya juga dijangka akan dilancarkan pada pentas yang sama.

(Sumber: The Chosun Daily)

Ikuti kami di Instagram , Facebook , Twitter atau Telegram untuk mendapatkan lebih banyak kemas kini dan berita terkini.



Source link

Leave a Reply