Proton Satria ditemui terduduk di lereng selepas kemalangan



Sebuah Proton Satria berwarna biru baru-baru ini menjadi sensasi di internet setelah satu kemalangan pelik membuat kenderaan tersebut terkuncup di tebing bukit beberapa meter di sisi sebuah lebuhraya.

Kejadian yang melihat kereta itu dengan terperinci menentang hukum graviti, telah membuatkan media sosial diramaikan dengan soalan-soalan.

Video yang sedang berkembang secara dalam talian menunjukkan kereta itu terkuncup di antara pokok-pokok di lereng bukit, membuatkan netizen menggaru-garu kepala, bertanya-tanya bagaimana kereta itu berada dalam kedudukan tersebut.

Seksyen komen menawarkan campuran humor dan spekulasi.

“Parkingnya sempurna. Walaupun keretanya terbang tinggi, parkirannya baik, tidak salah kira,” tulis seorang netizen, menemui lucu dalam situasi itu.

Sementara itu, seorang netizen yang berjenaka berkata: “Pada tahun 2024, sekarang kereta boleh pergi mendaki… sangat membimbangkan.”

Bahkan ejekan yang bersifat bergurau muncul apabila seorang netizen mencatat, “Saya teka Myvi sekarang bukan lagi raja jalan raya,” merujuk kepada sebuah kereta Malaysia yang popular.

Walaupun punca kemalangan tersebut masih tidak diketahui, satu perkara jelas: Proton Satria ini jelas memiliki sebuah cerita untuk diceritakan.



Source link

Leave a Reply