Mana datang pulak anak perempuan Cina ni, aku pulak!


Mana datang pulak binti tu aku ni cina!🤣

Dr. Pontianak (2024)

Hahahhahaha berdekah ni min tengok cerita ni. Min sebenarnya tertengok satu klip kelakar dari siri ni. Pelakon watak dr vivy ti sendiri yang share.

Dalam video tu pontianak edna ni declare diorang berdua bff sambil bantai sebut nama dr tu. Dari nama vivi jadi kiki la mimi la..melarat-larat dia punya mengarut tu.

“Nama panjang kau mimi lana binti nordin kan?” Tiber ada binti padahal orang tu cina.🤣

Dia punya joke dan punchline babak tu memang on point. Pelakon watak doktor ni pun dah la comel lepas tu kelakar pulak. Memang serasi sangat dengan si saripah sakinah ni.

Siri ni mengisahkan tentang Dr. Vivy, seorang pelatih perubatan berusia 26 tahun yang terjaga ppada suatu hari dengan kecederaan dan paku di belakang lehernya.

Kejadian itu membuatkan dia mula mengidam dan menyukai darah. Selain dari itu dia mula ternampak seekor pontianak yang berkelakuan sewel bernama Edna.

Ha lepas tu macam-macam la benda kelakar yang diorang berdua ni buat. Memang syok layan. Boleh tengok kat Astro Go atau Sooka.

#StreamOnAstro
#AstroGo





Source

Leave a Reply