Lelaki bergelanggang menumbuk kereta wanita di tempat letak kereta AEON



Satu kejadian menakutkan berlaku di AEON BIG Danau Kota di Malaysia. Seorang wanita telah berkongsi rakaman dashcam di Facebook yang menunjukkan seorang lelaki mendekati keretanya di lorong keluar tempat letak kereta dan menyerangnya dengan helmet.

Menurut wanita tersebut, lelaki itu muncul secara tiba-tiba dan melaungkan tuduhan sebelum menyerang keretanya secara ganas. Namun, seorang lelaki lain dilihat berdiri tetapi tidak mengambil bahagian.

Terkejut, dia melarikan diri dan mendapati kerosakan yang ketara pada keretanya. Rakaman juga menunjukkan penyerang menuduhnya hampir melanggarinya, menjadikan keadaan semakin tegang.

Wanita itu kemudian merasa khawatir akan keselamatannya sebagai pemandu tunggal, dan menyeru kepekaan, terutamanya di kalangan wanita. Video itu juga menangkap dua pengawal keselamatan berdekatan yang tidak campur tangan, membangkitkan kemarahan dalam talian.

Pengguna internet mempersoalkan langkah-langkah keselamatan dan menggesa wanita itu membuat laporan polis. Secara mengganggu, komen-komen menunjukkan ini mungkin bukan kejadian pertama lelaki itu, dengan seorang wanita lain mendakwa dia sebelum ini mengganggu dia juga.

“Apa pendapat anda tentang kejadian ini? Patutkah pengawal keselamatan campur tangan?”



Source link

Leave a Reply