Gugusan Tengkorak dan Tulang Diterbitkan pada 16 Februari; Beta Terbuka Antara 8 dan 11 Februari


Skull and Bones, percubaan Ubisoft yang bermasalah untuk membuat permainan berdasarkan pertempuran kapal dari Assassin’s Creed IV: Black Flag, akhirnya mendapat berita baik. Kali terakhir permainan ini ditunjukkan dalam cahaya yang agak baik adalah setahun yang lalu, ketika penerbit tersebut menunjukkan beberapa permainan, yang sendiri menghadapi kritikan. Lebih baru-baru ini, dalam apa yang kelihatan seperti berita baik yang sebenar untuk permainan tersebut, ia akan mendapat beta terbuka pada bulan depan, dan dilancarkan tidak lama selepas itu.

Ada sedikit pengumuman mengenai musim dalam Skull and Bones, yang membaca “pengaturan beban kapal strategik dan kapal serta peralatan musim akan menjadi kunci untuk mengalahkannya dalam pertempuran akhir setiap musim”. Seperti juga dengan permainan perkhidmatan langsung, ini memperkenalkan lebih banyak kandungan seiring berlalunya masa. Tidak begitu mengejutkan mengingat aspek multiplayer permainan ini, dan terutamanya dengan menyebut penetapan semula papan pemimpin dalam pengumuman yang sama. Terdapat juga peta jalan Tahun 1 untuk pergi bersama, memberi petunjuk tentang jenis kandungan yang boleh anda jangkakan dengan setiap musim.

Persyaratan PC Skull dan Bones
Sumber: Ubisoft.

Skull and Bones akan mendapat beta terbuka pada awal bulan depan, khususnya antara 8 dan 11 Februari. Ubisoft mengatakan bahawa kemajuan yang anda capai dalam jendela ini boleh dipindahkan ke permainan penuh, jika anda memilih untuk membelinya apabila dilancarkan. Dan itu dijadualkan untuk berlaku tidak lama selepas beta juga, dengan tarikh pada 16 Februari. Dapatkan Edisi Premium dan anda mendapat akses ke permainan tiga hari lebih awal, yang menjadi trend yang semakin meningkat.

Video YouTube

Akan ada permainan rentas platform untuk semua platform yang permainan akan tersedia, iaitu PS5, Xbox Series X/S, dan PC melalui pelancar Ubisoft Connect atau Epic Games Store. Anda boleh mencari tahu lebih lanjut mengenai beta, dan Skull and Bones secara umum, dengan menekan pautan ini.

Ikuti kami di Instagram, Facebook, Twitter atau Telegram untuk lebih banyak kemas kini dan berita terkini.





Source link

Leave a Reply