Eh, sekarang cuaca panas gila la kan? Jom sejukkan diri dengan Kipas Mini…


Sekarang cuaca tengah panas kan? So boleh la sejukkan diri tu dengan Kipas Mini Multifungsi ni!

Bukan setakat jadi kipas, benda ni jugak berfungsi sebagai penyejuk udara, pelembap udara, and mesin aromaterapi!

Nak bawak kemana-mana pun senang je, sesuai untuk rumah, pejabat, or travel.

Selain itu, ia didatangkan dengan lampu malam 7 warna yang memang menenangkan.

Tengah panas ke tu? Boleh la cari kipas tu kat sini: https://shope.ee/7zoqSTX7mE

#kipasmini #multifungsi #sejukkanbilik #panascuaca #mudah dibawa #lampuwarnawarni




Source

Leave a Reply