Eh korang! Aku baru je jumpa set bekas kuih raya yang cantik-cantik & berbaloi!

Korang!!! Nih aku baru je jumpa set bekas kuih raya yang cantik-cantik & berbaloi untuk korang beli. Ada 10 jenis semuanya. Korang pilih je ikut nombor macam kat gambar tu. Siyes tak menyesal beli! Jangan lambat-lambat tau, nanti tak sempat raya dah habis stok! ⏰ 1. https://shope.ee/5pkLjmmO2D
2. https://shope.ee/8pNxJLMYSn
3. https://shope.ee/4KvXx6GoKW
4. https://shope.ee/40IhYW8g8q
5. https://shope.ee/4Ac7kqgdEG
6. https://shope.ee/50BEkP7qyT
7. https://shope.ee/AKCl6EHwaB
8. https://shope.ee/6zwJ87z62o
9. https://shope.ee/2Ar3NGugqg
10. https://shope.ee/8f4X8CtdH3 *Kat setiap gambar pun aku dah letak link siap-siap. Pilih je mana korang suka. #bekasraya #bekasrayacomel #raya2024 #persiapansyari #jomrayakan








Source

Leave a Reply