Korang dah layan ke drama thriller, misteri, dark Comedy dan jenayah terbaru yang baru je tayang kat Viu semalam??

Nasib la kawan-kawan, kita ada drama ongoing baru nak kena ikut ni😆🤣

Tajuk: BITTER SWEET HELL (2024)

Mengisahkan tentang konflik keluarga. Kisah wanita berjaya yang perlu menyelamatkan keluarganya dari sebuah kes yang mengejutkan.

Walau selama ini dia tidak sebulu dengan ibu mertuanya, akhirnya menantu dan mertua ini bergabung dan bekerjasama untuk menyelamatkan keluarga mereka.

Gabungan antara seorang pakar psikologi yang juga merupakan selebriti (menantu) dan juga seorang penulis novel genre misteri (ibu mertua) yang bakal membongkar rahsia yang mengejutkan!

Min pun nak layan jugak drama ni, aduhai tapi ongoing😂 kalau tak tengok rasa nak tengok. Korang layan kat Viu je. Berbaloi!

#ViuMalaysia

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==
ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==
ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==


Source

Leave a Reply