CelcomDigi Boleh Dilancarkan Beberapa Rancangan Prabayar 5G Baharu [TERKINI]


[KEMASKINI: 9:40 PM, 20 Mei 2024] CelcomDigi telah menjelaskan bahawa pelan yang tidak disenaraikan seperti 5G 49 dan 5G 69 sudah tersedia tetapi eksklusif untuk aplikasi mereka. Selain itu, pelan tersebut hanya boleh diakses oleh pengguna prabayar sedia ada yang ingin mengemas kini langganan mereka.

[Berita Asal: 5:06 PM, 20 Mei 2024]

CelcomDigi mungkin sedang merancang untuk melancarkan pelbagai pelan prabayar baru tidak lama lagi kerana kami telah menemui beberapa pelan yang tidak disenaraikan dalam lembaran penyingkap produk telekomunikasi tersebut. Khususnya, kami menemui pelbagai pelan prabayar 5G dalam lembaran penyingkap Edisi Kuning dan Edisi Biru mereka.

Jika anda tidak arif, syarikat itu melancarkan barisan pertama penawaran prabayar 5G di bawah jenama seragamnya pada bulan Februari. Terdapat empat pelan secara keseluruhan, dengan dua pelan bernama 5G 25 dan 5G 39 di bawah Edisi Kuning dan Edisi Biru. Walau bagaimanapun, lembaran penyingkap produk kini juga menyenaraikan 5G 29, 5G 49, 5G 69, 5G 35 (Tidak Terbatas), 5G 49 (Tidak Terbatas), dan 5G 69 (Tidak Terbatas); yang semuanya tidak dapat ditemui di mana-mana tempat lain di laman web CelcomDigi.

Pada sisi Edisi Biru, terdapat pakej 5G 35 yang akan ditawarkan dengan data tanpa had pada 3Mbps dan 3GB hotspot — ini kelihatan sebagai satu-satunya pelan prabayar tanpa panggilan tanpa had. Terdapat juga pelan 5G 49 yang akan termasuk 85GB data kelajuan tinggi, data tanpa had pada 3Mbps, dan 6GB hotspot. Terakhir, 5G 69 akan datang dengan 125GB data kelajuan tinggi, data tanpa had pada 3Mbps, dan 10GB hotspot.

Pelan Prabayar 5G CelcomDigiPelan Prabayar 5G CelcomDigi

Belum diketahui bila tepatnya syarikat telekomunikasi ini akan melancarkan pelan-pelan ini, tetapi mengingatkan bahawa mereka sudah disenaraikan di halaman bantuan, pelan-pelan ini mungkin akan diperkenalkan tidak lama lagi. Kami telah menghubungi CelcomDigi untuk mendapatkan penjelasan dan masih menunggu jawapan.

Ikuti kami di Instagram, Facebook, Twitter atau Telegram untuk mendapatkan lebih kemas kini dan berita terkini.





Source link

Leave a Reply