Apa itu ?

Kebiasaannya sunken lounge ni letak kat luar rumah atau dalam rumah yang mana lantainya lebih rendah berbanding lantai disekelilingnya. Kalau korang berminat nak buat, korang kena tahu dulu apa dia punya kelebihan dan kekurangan.

Kelebihan:
1. Mood yang santai untuk bersembang dan tengok movie
2. Wujudkan ruang semi privasi

Kekurangan:
1. Memerlukan ruang yang besar dan luas
2. Ruang yang tetap

Kalau korang berminat nak buat outdoor sunken lounge ni, mesti kena guna sofa yang waterproof kan. Korang boleh guna sofa ni, bila dah tak guna kusyen tu boleh simpan dalam kerusi tu balik.

Sofa 👉 https://s.shopee.com.my/30SN5zQhog

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==
ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==


Source

Leave a Reply