AirAsia MOVE melancarkan platform tiket MOVETIX


Selepas pengumuman AirAsia MOVE – yang sepatutnya menjadi identiti baru airasia Superapp – tahun lalu, aplikasi tersebut akan mendapat ciri baru khusus untuk peminat acara. Bersama platform pengedaran tiket global Coras, syarikat telah mengumumkan MOVETIX.

Sebagai rakan kerjasama, platfrom MOVETIX di AirAsia MOVE memberikan akses kepada lebih 10,000 “acara dan aktiviti global”. Ini disusuli dengan tiket penerbangan, hotel dan perjalanan yang merupakan ciri sedia ada dalam aplikasi tersebut.

Menggunakan ciri ini begitu mudah dan dikenali. Mereka yang sudah biasa dengan aplikasi tersebut akan mendapati bahawa butang “Acara & Aktiviti” kini dipanggil MOVETIX. Pengguna yang sudah mempunyai pengalaman dengan ini mungkin akan melihat tawaran-tawaran yang sebelum ini tidak ada.

YouTube video

Selain itu, MOVETIX juga telah dipilih sebagai rakan penaja rasmi untuk Festival Bola Sepak StarHub akan datang di Singapura. Ini akan berlaku pada 20 dan 21 April, dan anda boleh mendapatkan harga eksklusif untuk acara tersebut yang menurut AirAsia, hanya ada di ciri yang baru direka nama. Tetapi, tawaran ini terhad dari 30 Januari hingga 5 Februari.

Jika anda tertanya-tanya mengapa aplikasi masih dipanggil airasia Superapp dan bukannya nama baru, AirAsia MOVE, pengumuman tersebut menyatakan bahawa perubahan ini akan berlaku “sebentar lagi”. Walaupun tarikh sebenar tidak dinyatakan.

(Sumber: AirAsia)

Ikuti kami di Instagram, Facebook, Twitter atau Telegram untuk lebih kemas kini dan berita terkini.





Source link

Leave a Reply