AirAsia Menawarkan Tiket Murah ke Australia, Negara-negara ASEAN Harus membeli


AirAsia sekali lagi menegaskan komitmennya terhadap aksesibiliti dengan jualan promosi terbarunya. Menawarkan tambang pelbagai destinasi dalam rangkaian yang luas, syarikat penerbangan itu bertujuan untuk menyemai nafsu mahu melancong dalam para pelancong di seluruh dunia.

Tambang promosi AirAsia bermula dari hanya RM39* untuk penerbangan domestik dan RM63* untuk destinasi antarabangsa. Dari Kuala Lumpur ke Phuket, syarikat penerbangan itu menghubungkan para pelancong ke pelbagai destinasi, termasuk Singapura, Macao, Jaipur, Pekanbaru, Sihanoukville, Taipei, Tokyo, Amritsar, Sydney, Almaty, Melbourne, Seoul, Osaka, Changsha, dan seumpamanya.

Jendela tempahan untuk tawaran menarik ini bermula dari hari ini hingga 19 Mei 2024, memberikan peluang kepada para pelancong untuk meraih tawaran yang luar biasa. Dengan tarikh perjalanan bermula dari 20 Mei 2024 hingga 31 Mac 2025, para pengembara boleh merancang percutian impian mereka dengan mudah dan fleksibiliti.

Sepanjang persediaan para pelancong untuk perjalanan mereka, AirAsia menawarkan faedah tambahan, termasuk diskaun untuk bagasi terdaftar. Penumpang boleh menikmati diskaun 30% untuk bagasi terdaftar 30KG untuk penerbangan domestik dan 40% untuk bagasi terdaftar 40KG untuk semua penerbangan antarabangsa, meningkatkan nilai pengalaman perjalanan mereka.**

Untuk menempah tempat duduk mereka dan membuka tawaran eksklusif ini, para pelancong boleh dengan mudah mengakses jualan melalui aplikasi AirAsia MOVE atau laman web syarikat penerbangan itu.



Source link

Leave a Reply